|
לסביבות הלימוד של החממה מספר עקרונות מנחים:
-
טיפוח לומד עצמאי
-
למידה מעשית, התנסותית וחוויתית
-
למידת חקר השמה דגש על הקנייה של מיומנויות הלומד במאה ה - 21, בה הלומדים מתכננים ומקימים את הניסויים, מבצעים את המדידות ואת ניתוח התוצאות בעצמם.
-
מפגש בין תלמידים לבין חוקרים, מומחים, יזמים וממציאים ועבודה משותפת תלמידים-מורים-מומחים.
-
טיפוח למידה בצוות.
-
בחירת נושאי לימוד חדשניים.
-
התוצרים של התלמידים הינם חלק מהסביבה החינוכית.
-
הצגת התוצרים הינה חלק חשוב בתהליך וצריכה לקבל במה.
|
סביבות הלימוד בחממה כוללות את המתחמים הבאים:
-
מעבדות: מעבדת צמחי מרפא, מעבדת מים ואצות, מעבדה לביולוגיה מולקולרית
-
מייקרספייס, הכולל מתחם עבודות נגרות ומסגרות, ומתחם עבודות במדפסות תלת מימד, אלקטרוניקה ותכנות.
-
מרחבי לימוד לחומר עיוני ולמפגש, המאורגנים סביב שולחנות עגולים.
-
מרחבי לימוד מעשיים להקמה של ניסויים
-
מקומות יעודיים לפרויקטים של תלמידים בשלבי הכנה לתקופת הפרויקט
-
מקומות יעודיים לניסויים של תלמידים
-
מקומות יעודיים להצגת תוצרי הלמידה
-
אזור התכנסות ואמנות
-
אזור הפרדת פסולת (שהינו גם אזור לימודי)
-
מטבח שיתופי
-
אזורים המשלבים אמנות
-
גינת צמחי מרפא ותבלין
|
|
|
|
|
|